سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوستدار دیدار خداوند سبحان شود، دنیا را فراموش می کند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 102 شهریور 2 , ساعت 11:42 عصر

حیدر البیاتی مداح مشهور عراقی که در میان ایرانی‌ها با نوحه مشهور «سفرة الى الله» از اربعین سال قبل شناخته شد، در آستانه اربعین امسال نوحه «أهلاً بکل اللغات» را خواند.

خوش‌آمدگویی 6 زبانه عراقی‌ها به زوار اربعین با مداحی جدید حیدر البیاتی+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حیدر البیاتی مداح مشهور عراقی که در میان ایرانی‌ها با نوحه مشهور «سفرة الى الله» از اربعین سال قبل شناخته شد (این مداحی را اینجا بشنوید)، در آستانه اربعین امسال در نجف اشرف، منطقه حی الرحمه و مجلس عزاء هیأت و حسینیة الزهراء(ع) نوحه «أهلاً بکل اللغات» را خواند. او در ابتدای این نوحه به زبان‌های انگلیسی، فارسی، فرانسوی، چینی، ترکی و عربی با لهجه عراقی به زائران اربعین حسینی، خوش‌آمد می‌گوید. ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 شهریور 2 , ساعت 11:41 عصر

فعالیت پلتفرم‌های قانون‌گریز که وابستگی آنها به دشمنان ایران برملا شده است، فعالیت سکوهای سالم و مفید را که به مراتب فراتر از پلتفرم‌های وابسته است با دشواری روبرو می کند‌. چرا نباید مدیریت این سکوها تحت نظارت دولت به افراد صاحب صلاحیت سپرده شود؟!

فارس‌پلاس؛ حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: 1- یادداشت 22 مرداد نگارنده با عنوان «‌سکوهای مجازی یا دولت موازی‌» بازتاب گسترده‌ای در محافل سیاسی و رسانه‌های داخلی و شبکه‌های خارجی داشت.

در آن یادداشت ضمن تاکید بر ضرورت وجود پلتفرم‌ها برای تامین آسان برخی از نیازهای روزمره مردم نظیر، خرید لوازم مورد نیاز، رفت و آمدهای درون و بیرون شهری، کسب اطلاعات، معاملات مسکن و... به رها بودن فعالیت سکوهای مجازی و قانون‌گریزی‌های پی‌در‌پی برخی از آنها ‌اشاره کرده و آورده بودیم: «‌نیم نگاهی به عملکرد شاخص‌ترین نمونه‌های سکوهای مجازی که پُر مراجعه‌ترین‌ها نیز هستند، بیندازید! چه می‌بینید؟! قانون‌گریزی، تخلفات پی‌در‌پی، همراهی با دشمنان مردم این مرز و بوم، کوک کردن ساز بیگانگان علیه وطن خویش، آن‌هم در موارد و عرصه‌هایی که بیرون از دایره تعریف شده کار و فعالیت آنهاست.

بارزترین نمونه این قانون‌گریزی و همسویی با دشمنان بیرونی را در مقابله با قانون حجاب و عفاف می‌توان دید. در یک مقطع زمانی خاص و در حالی که مقابله با کشف حجاب یکی از شاخص‌ترین تلاش نظام و خواسته توده‌های ده‌ها میلیونی مردم بود، برخی از این سکوهای مجازی در اقدامی هماهنگ که از فرمان واحدی خبر می‌داد، تصاویری از اعضا و کارکنان خود را منتشر کردند که در آن خانم‌های حاضر بدون حجاب ظاهر شده بودند. و ده‌ها تخلف و قانون‌شکنی دیگر‌».  ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 شهریور 2 , ساعت 11:40 عصر

تاریخ پر فراز و نشیب این آب و خاک که بنگریم، در جای جای آن رویداد‌های غرورآفرین و افتخارآمیزی دیده می‌شود که به واسطه جان‌فشانی هزاران هزار هموطن متعهد و فداکار آفریده شده است؛ هموطنانی مثل سه سرباز وظیفه ایرانی که در سال 1320 با نیرو‌های نظامی اتحاد جماهیر شوروی درگیر شدند و حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ ایران رقم زدند.

روایتی از 3 سرباز ایرانی که ارتش سرخ را 48 ساعت زمین‌گیر کردند

خبرگزاری فارس-تبریز- ابراهیم نصیری: سوم شهریور ماه سال 1320 نیرو‌های نظامی اتحاد جماهیر شوروی از شمال و شرق و نیرو‌های انگلیسی از جنوب و غرب و از زمین و هوا به ایران حمله کردند؛ حملات سنگینی که به اشغال تعداد زیادی از شهر‌های کشور منجر شد و تهران نیز در آستانه اشغال قرار گرفت. در میان این رخداد‌های تاریخی، «پل آهنی» که بر روی رود ارس قرار دارد، آبستن حماسه مهمی شد که مرور جزئیات آن خالی از لطف نیست. ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 شهریور 2 , ساعت 11:40 عصر

تحلیلگر امور عربی در کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سیاست ترور رهبران مقاومت دیگر سودی برای این رژیم نخواهد داشت، بلکه فقط بهانه‌ای برای حماس خواهد بود تا جنگ را آغاز کند.

کارشناس اسرائیلی: سیاست ترور فقط باعث جنگ می‌شود نه توقف حماس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تسفی یحزقیلی» تحلیلگر امور عربی در کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه، تأکید کرد که سیاست رژیم صهیونیستی مبنی بر بازگشت به سیاست ترور رهبران گروههای مقاومت، هیچ سودی برای این رژیم به همراه نخواهد داشت.

یونی بن مناحیم کارشناس اسرائیلی مسائل سیاسی خبر داد که مسئولان ارشد این رژیم برای بازگشت به سیاست ترور رهبران مقاومت چراغ سبز نشان داده‌اند. احتمالا صهیونیستها ترور رهبرانی را در دستور کار خود قرار دهند که در خارج از فلسطین حضور دارند. ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 شهریور 2 , ساعت 11:39 عصر

در تمیزی وسواس داشت، اما عشق به پیاده روی اربعین، با او کاری کرد که خادم شود و پاهای خاکی و تاول زده زوار امام حسین(ع) را درمان کند و این کار برایش لذت بخش‌ترین کار دنیا شود. با این خادم بخش تاول در موکب اربعین به گفت‌وگو نشستیم.

این خادمان با زخم پای زائران چه می‌کنند؟

گروه زندگی-فاطمه زهرا نصراللهی: «حاضر بودم هرکاری کنم اما فقط آنجا باشم. سال‌ها آرزویم دیدن ضریح شش‌گوش آقا امام حسین علیه السلام بود. سال‌ها برای آنجا بودن خون دل خوردم تا بالاخره طلبیده شدم. آن هم چه طلبیدنی! قرار بود خادمش باشم و زائرهایش را مداوا کنم و در قدم به قدمی که عشاق برمی‌دارند، سهیم باشم. خادمِ تاول! اطرافیانم بارها در صورتم نگاه کرده بودند و گفته بودند: آخه تو وسواس داری! راست هم می‌گفتند نسبت به بهداشت و تمیزی و... خیلی حساس بودم، اما التیام درد تاول از پاهای زائرهای آقا امام حسین علیه السلام برایم لذت بخش‌ترین کار دنیا بود!»  ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 شهریور 2 , ساعت 11:38 عصر

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران در «بریکس» خبر داد.

ایران عضو دائم «بریکس» شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با انتشار مطلبی در حساب کاربری خودر در فضای مجازی، نوشت: جمهوری اسلامی ایران عضو بریکس شد.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور اضافه کرد: عضویت دائم در گروه اقتصادهای نوظهور جهانی یک پیشرفت تاریخ‌ساز و  موفقیت استراتژیک برای سیاست خارجی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. این موفقیت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت سربلند ایران تبریک می‌گوییم. ادامه مطلب...

<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ