سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خاموش بودن بسیار ، وقار پدیدار شود و با دادن داد دوستان فراوان گردند و با بخشش بزرگى قدر آشکار گردد و با فروتنى نعمت تمام و پایدار ، و با تحمل رنجها سرورى به دست آید و به عدالت کردن دشمن از پا در آید . و با بردبارى برابر بى خرد ، یاران بسیار یابد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 99 آبان 20 , ساعت 9:46 عصر

تبلیغ

حوزه/ حجت الاسلام اکبری که اهل دیار نصف جهان است، مناطق محروم و مرزنشین خراسان جنوبی را برای ادای تکلیف برگزیده و با عشق خدمت به مردم محروم به این مناطق هجرت کرده است.

هجرت از سخت ترین تصمیمات زندگی هر شخصی است. این سختی تصمیم زمانی افزون می گردد که هجرت همراه با همسر و فرزند باشد؛ طرح هجرت بلند مدت مبلغین به واقع از مهمترین و ایثارگرانه ترین فعالیت هایی است که هر روحانی می تواند در دوران زندگی طلبگی اش انتخاب کندو.

هستند ایثارگرانی از جنس اخلاص و توکل که مکان استقرار همسر و فرزندان خود را به جهت تبلیغ دینی صدها و چه بسا هزاران کیلومتر دورتر از شهر و دیار خود انتخاب کرده اند.

حجت الاسلام محمود اکبری، متولد سال 1345 و اهل اصفهان، در کارنامه و سابقه تبلیغ هجرت خود حضور در زابل، ایلام، کرمانشاه، یاسوج را دارد. او حدود 10 سال است که مناطق محروم و مرزنشین خراسان جنوبی را برای ادای تکلیف برگزیده و با عشق خدمت به مردم محروم به این مناطق هجرت کرده است.

خبرنگار ما به سراغ این روحانی خدوم رفته و با او به گفتگو نشسته است:

حوزه- چرا مناطق محروم و مناطق مرزی را برای تبلیغ انتخاب کردید؟

علت انتخاب این مناطق به‌ویژه‌ منطقه مرزنشین خراسان جنوبی این است‌که میزان محرومیت در این منطقه بسیار بالاست و در معرض خطر فعالیت تبلیغی وهابیت قرار دارد.

اگر به این منطقه توجه نشود، ترکیب جمعیتی منطقه تغییر پیدا خواهد کرد و گرایش‌های وهابی افزایش پیدا می‌کند، لذا به خاطر حساسیت منطقه حدود ده سال است که در روستاهای مختلف منطقه حضور پیدا می‌کنم و کار فرهنگی تبلیغی انجام می‌دهم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ